mandag 8. september 2014

Hvordan funker dette, egentlig?

Ja, da har dagen kommet. Jeg har blitt blogger. Nå skal det sies at dette er en skoleblogg (og obligatorisk atpåtil), men dette må sies å være en milepæl i mitt liv. Men når jeg tenker gjennom det, kan det jo ikke være så ille. Det handler om kommunikasjon, og enten det skjer på en blogg, i en dagbok eller i et kommentarfelt på dagbladet.no, så er det likevel det det handler om. Denne bloggen blir nok ikke den mest flittige brukte bloggen, og ikke satser jeg på at noen andre enn personer fra høyskolen i volda skal lese den heller. Men det er heller ikke poenget.

Årsaken er at jeg skal kunne få det til, at jeg skal lage en blogg. Skape, skrive og publisere. Få ordet mitt ut, om ikke til så mange - så skal jeg iallefall vite hvordan det foregår. Så her har du meg, Yngvild. Nå også på blogg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar